AUTOMAT Lättlastbil / Flytbil

Leies ut av Sladjan M

4.95/5

Verifisert av BankID

Svarer vanligvis innen en time

86% responsfrekvens

Stockholm City 416 km

Kjøretøy er forsikret for skader opp til 300 000 kr med en egenandel på 5 000 kr for den som leier. Veihjelp er inkludert uten egenandel. Les mer

informasjon

Bilen är lätt att köra med automat växelllåda. Passar perfekt om du ska flytta, hämta eller slänga grejer. Den har stor last utrymme. Dörren på sidan och bak dörrar. Dragkrok, bluetooth. Tre sitt platser inkl förare. Hämtas och lämnas med full tank. Trängselavgift tillkommer. Om bilen är inte fulltankat vid återlämning tillkommer en avgift på 300kr. Vid återlämning bilen ska vara städat och ren. Hyrestagare kan hämta och lämna bilen på: -Birger Jarlsgatan 120C vid Circle k. -Drottning Kristinas väg 2 Tekniska högskolan. -Karlbergsvägen 4 Odenplan -Stockholmsvägen 43 Stocksund -Ankdammsgatan 44 Solna Lastutrymmets mått (6m3) Längd: 270cm Bredd: 160cm Höjd: 130cm Max lastvikt: 1020 kg Bil höjd: 195cm 300 fria km per dag, därefter 2 kr/km.

Forsikring

Kjøretøy er forsikret for skader opp til 300 000 kr med en egenandel på 5 000 kr for den som leier. Veihjelp er inkludert uten egenandel. Les mer

Kanselleringsvilkår

Hvis du avbestiller senest 2 dager før leieperioden begynner, vil hele beløpet bli refundert. Hvis du avbestiller dagen før leieperioden begynner, refunderes 50%. Hvis du avbestiller samme dag som leieperioden begynner vil ingen refusjon skje. Les mer

Vurderinger

Camilla Manolya K Har leid AUTOMAT Lättlastbil / Flytbil

5/5

"Toppensmidigt!"

Linus G Har leid AUTOMAT Lättlastbil / Flytbil

5/5

Judel M Har leid AUTOMAT Lättlastbil / Flytbil

5/5

"Rekommenderas starkt"

Vis flere