Lättlastbil 2019, backlyft, automatlåda.

Leies ut av Aiman Hamzeh

5/5

Verifisert av BankID

Svarer vanligvis innen et par minutter

100% responsfrekvens

Landskrona 464.9 km

Kjøretøy er forsikret for skader opp til 300 000 kr med en egenandel på 5 000 kr for den som leier. Veihjelp er inkludert uten egenandel. Les mer

informasjon

Bilen hämtas och lämnas fulltankad i Landskrona. Minimum hyresperiod 1 timme- Maximal hyresperiod 90 dagar. Diesel, Automat, 3 Säten. Funktioner: Aircondition, Android Auto, Uppvärmda säten, Cruise control, Motorvärmare, Parkeringssensor, Bluetooth, AUX/USB Vinterdäck. Regler och krav: Rökning förbjuden Husdjur tillåts ej Hyrestagaren måste ha fyllt 21 år Hyrestagaren måste ha haft körkort i 1 år Utlandskörning tillåtet för denna bil (EES och Schweiz). Inkluderat miltal Hyresperioden inkluderar 200 km per dag. Antalet km baseras pa hyresperiodens längd. Köpa ytterligare kilometer: Du kan köpa extra kilometer när du bokar för SEK 2,77 per kilometer. Oanvända kilometer kommer inte att äterbetalas. Extra kilometer Om du överskrider kilometerna i din boning betalar du SEK 3,65 per överskriden kilometer. Vi har möjlighet till chaufför för rimlig peng...

Forsikring

Kjøretøy er forsikret for skader opp til 300 000 kr med en egenandel på 5 000 kr for den som leier. Veihjelp er inkludert uten egenandel. Les mer

Kanselleringsvilkår

Hvis du avbestiller senest 2 dager før leieperioden begynner, vil hele beløpet bli refundert. Hvis du avbestiller dagen før leieperioden begynner, refunderes 50%. Hvis du avbestiller samme dag som leieperioden begynner vil ingen refusjon skje. Les mer

Vurderinger

Michael D Har leid Lättlastbil 2019, backlyft, automatlåda.

5/5

"Mycket bra kommunikation och väldigt smidigt:) tack!"

Stefan L Har leid Lättlastbil 2019, backlyft, automatlåda.

5/5

"Klockren hyrbil, från kommunikation med uthyraren till kvaliteten på fordonet. Kommer alltid hyra här när jag är i behov av det igen 🤗"

Michaela Anna Joelina B Har leid Lättlastbil 2019, backlyft, automatlåda.

5/5

"Jätte bra och smidig"

Vis flere